Hayatından memnun olmayan resim öğretmeni Samet, çalıştığı köyden ayrılmayı arzularken, bir yandan da hayal kırıklıkları ve kendisine yöneltilen suçlamalarla boğuşur. Meslektaşı Nuray’la kurduğu dostluk bir nebze teselli olsa da Nuray’ın başkasına ilgi duyması kıskançlığa sebep olur.