Kuzey Nijer’de, küresel ısınmanın kurbanı olan Tatiste köyü suya erişim için mücadele etmekte. On dört yaşındaki Houlaye, diğer gençler gibi, köyün yaşamı için çok önemli olan suyu getirmek için her gün kilometrelerce yürüyor. Bu günlük görev, diğer şeylerin yanı sıra okula gitmelerini de engeller.