Sinemamızın pek çok unutulmaz filminin senaryosunda imzası olan Barış Pirhasan’ın yönetmen koltuğunda oturduğu Adem’in Trenleri, Anadolu’nun küçük kasabalarında geleneklerin baskısıyla hayatları şekillenen üç insanın öyküsünü anlatıyor. Nurgül Yeşilçay ve Cem Özer başrolleri paylaşıyor.