Baltık Denizi’nde kurak bir yaz. Haftalardır yağmur yağmamıştır. Dört kafadar Leon, Felix, Nadja ve Devid tenha bir tatil evinde buluşurlar. Sıcaktan kavrulmuş ormanları bir kıvılcımın tutuşturmaya yettiği gibi, bu gençler de duygularıyla, sevgileriyle, özlemleriyle patlamaya hazır barut gibidirler.