Agon
Giulio Bertelli’nin deneysel çıkış filmi, atletizm dünyasını farklı atmosferleriyle resmediyor. Sahaların sterilliği ile dayanıklılık ve yorgunluğun ilkel samimiyetini yan yana koyan bu eşsiz film, türün sınırlarını da acı eşiklerini de aşıyor.