Chris Marker’ın belgeseli Fransız sinemacının Akira Kurosawa’yla Run filminin prodüksiyonu sırasındaki birkaç gününü kaydediyor. Sonuç ise Marker’ın gözüyle Kurosawa’ya övgü niteliği taşıyan bir sanat eserinin yapımını kaydeden bir sanat eseri.
Chris Marker, Ran filminin çekimleri sırasında Kurosawa ve çalışma arkadaşlarının titizliğini ve yöntemlerini gözlemlemek için Fuji Dağı civarına gitti. Bir kamera arkası filmi, bir seyahat günlüğü ve efsanevi Japon auteur’ün sineması üzerine bir tefekkür.