30’lu yaşların sonlarındaki çift bir bebek evlat edinmek ister. Bu süreçte yaptıkları şeylerden biri de evlat edinecekleri çocuk için bir albüm hazırlamak. Bu albüm için, hamilelik ve doğumundan itibaren kendi bebekleriymiş gibi geriye dönük fotoğraflar çektirmeye başlarlar.