AliEN0089
Valeria Hofmann’ın yaratıcı ve estetik olarak eklektik kısa filminde bilgisayar oyunu görselleri, gerçeklikle yarışıyor. Oyunlardaki birinci kişi bakış açısını ürpertici bir şekilde kullanan film, toksik bir oyun kültürünü çarpıcı bir biçimde ekrana taşıyor.