Manuela, trajik bir şekilde ölen oğlunun hiç görmediği babasıyla görüşmek için Madrid’den Barcelona’ya gider. Önce trans bir seks işçisi olan eski bir arkadaşına tekrar kavuşur, sonra da sorunlu bir oyuncuyla ve genç bir rahibeyle arkadaş olur.