Victor, karısı Annette ve kızları Pamela’yı taparcasına sevmektedir. Ne var ki uyuşturucu onu mahveder ve tüm aileyi dağıtır. On yıl kadar sonra, Pamela ile babası arasında Paris’te bir karşılaşma ihtimali belirir.