All That Jazz
Tescilli kadın avcısı, iflah olmaz bir sigara tiryakisi, sinema ve tiyatronun en ünlü yönetmenlerinden Joe Gideon yeni gösterisinin provası sırasında kalp krizi geçirir. Yaşamı, karısı, kızı, yapıtı ve ölüm meleği; görkemli bir biçimde ve büyük bir hızla gözlerinin önünden akıp gider.
Modern müzikallerin babası Bob Fosse, bir yönetmen ve koreograf olarak tiyatronun sınırlarını aşıp müziği ve dansı sinemasal bir ustalıkla yepyeni zirvelere taşıdı. Şov dünyasına bir saygı duruşu niteliği taşıyan bu yarı otobiyografik müzikal, tekrar tekrar izlenecek bir başyapıt. Gösteri zamanı!