Şeyhmus Altun’un baştan sona tekinsiz bir havayla yüklü kısa filmi, bir baba ile oğlunun av hikayesini, nesilden nesile aktarılan şiddetin, insanlık tarihinde çokça görülen döngülerin bir yankısına dönüştürüyor. Baba, oğul ve orman bir dolu çağrışımla genişleyip simgesel bir tabloya dönüşüyor.