Mumbai’de yaşayan hemşire Prabha’nın hayatı, ayrıldığı eşinden gelen beklenmedik bir hediyeyle değişir. Genç ev arkadaşı Anu, sevgilisiyle baş başa kalabileceği bir yer arar. Bir sahil kasabasına yaptıkları yolculukta arzularını dışavurma imkanı bulurlar.
Payal Kapadia’nın Cannes’dan ödülle dönen filmi, Mumbai’nin keşmekeşinde iç ısıtan bir vaha buluyor. Sert bir toplumda şefkata yer açan bu kadın dostluğu hikayesi, gündelik hayatın şiirselliğinden ustalıkla faydalanıyor.