Suriye’deki savaştan kaçan Hanna ve kardeşi Nader, İstanbul’un yıkık dökük bir mahallesinde yaşamaktadır. İbo’yla tanışan Hanna, hayalleri ile kimliği arasında bir çatışma yaşar.
Cansu Baydar’ın kısa filmi, göçmenliği, yerinden yurdundan edilmeyi, hayata bir başına tutunurken yüzünü gökyüzüne dönmeyi anlatıyor. Büyük cümleler kurmadan, genç bir kadının her koşulda umuda var gücüyle sarılışını hissettiren film, onun duygularını şefkatle, açıklıkla, önyargısızca takip ediyor.