Alone
Yaşları 10,6 ve 4 olan üç kız kardeş Yunnan’ın uzak dağlık bölgesinde kendi başlarına az çok mücadele etmek zorundadır. Çin’deki korkunç sefalet bugünün en iyi belgesel yapımcısı tarafından ilgi çekici bir şefkatle gösteriliyor. Three Sisters’ın daha kısa versiyonu Venedik’te ilk gösterimini yaptı.
Çinli usta belgeselci Wang Bing, üç öksüzün merak uyandıran hayatını anlattığı Üç Kız Kardeş, filminin kısaltılmış versiyonunu sunuyor. Gençliğin masumiyeti, Çin’in Yunnan bölgesinin çorak topraklarında yoksulluk çeken yaşamlara özgün bir bakış açısı teşkil ediyor.