Bir kredi kartı şirketinin çağrı merkezinde çalışan Jina, yakın ilişkilerden kaçınan ve hem özel hayatında hem de işte yalnız olmayı tercih eden bir kadındır. Komşusunun yalnız başına öldüğünü öğrenince, o güne kadar pek de umurunda olmayan ilişkilerin eksikliğini hissetmeye başlar.
Bir hayalet hikayesiyle şehir yaşamının huzursuzluğunu harmanlayan Hong Sung-eun’un çıkış filmi, şehir sakinlerinin bel bağladığı duygusal güvenlik ağlarını gözler önüne seriyor. Yalnızlık ile kimsesizlik arasındaki sınırı irdeleyen Yalnızlar, monotonluğun içinde iyilik ve sıcaklığın peşine düşüyor.