Fransız Yeni Dalga filmlerinin sınırlı bütçesiyle bilimkurgu sinemasını yeniden icat etmeyi Godard’a bırakın! Fütürizm, kara film ve aşk öykülerinin ustaca bir karışımı olan filmde Anna Karina’nın yanı sıra “Lemmy Caution” rolüyle Eddie Constantine de yer alıyor.