Klasik Hint sinemasının en iyilerinden 70’lerde çekilmiş sürükleyici Bollywood filmi, özenle kurgulanmış bir hikayeye sahip. Rishi Kapoor, Amitabh Bachchan ve Vinod Khanna gibi dönemin yeni parlayan yıldızlarının rol aldığı bu seçkin film, tuhaf eğlenceli ve dramatik derinliğiyle dikkat çekiyor.