Amélie
Hayal gücüyle adeta dolup taşan, trajedi ve fanteziden payına düşeni almış Amélie, başka hiçbir kıza benzemez. Büyüyünce Montmartre’daki bir barda garson olur. Bir gün, hayatındaki amacın başkalarının dertlerine çare bulmak olduğunu keşfeder.
Jean-Pierre Jeunet’nin capcanlı komedisi, baş döndürücü bir enerji yayıyor. Paris’in sarhoş edici romantik ruhuyla yoğrulmuş Amélie, 2000’li yıllarda bağımsız sinemanın en büyük başarı hikayelerinden birini yazdı. Bu unutulmaz filmin büyüsüne kapılmamak elde değil.