Belgesel ile hikaye anlatımının kesişimlerine meraklı olan yönetmen Bart Layton, ikinci uzun metrajında belgesel öğeleriyle dramatik canlandırmaları harmanlayarak sürükleyici bir işe imza atıyor. Barry Keoghan’ın muhteşem performansıyla, yoldan çıkan zengin çocuklarına dair heyecanlı bir hikaye.