Alejandro González Iñárritu, ilk uzun metrajlı filmiyle Meksika sinemasının yeni altın çağını müjdeledi. Cannes’dan ödülle dönen Paramparça AşklarKöpekler, Gael García Bernal’i de yıldız mertebesine ulaştırdı.