Emekli müzik öğretmenleri Georges ve Anne, hayatlarını kariyerlerine ve birbirlerine adamışlardır. Anne, güçten düşürücü bir felç geçirir ve ilişkileri en büyük zorlukla karşı karşıya kalır. Georges ise yaşlılığında olmasına rağmen, karısına bakmak için kendi rahatsızlığını görmezden gelir.