1945 baharı, Amrum Adası. 12 yaşındaki Nanning geceleri fok ve balık avlamaya, gündüzleri de annesiyle tarlada çalışmaya gider. Barış ilan edildikten sonra bambaşka bir çatışma baş gösterir ve küçük çocuk kendini yolunu çizmeyi öğrenmek zorunda kalır.
Diane Kruger’ın yer aldığı bu çarpıcı Fatih Akın filmi, çalkantılı bir döneme sakin ama güçlü bir bakış atıyor. Rüzgarla savrulan geniş kumsallar, çocukluk masumiyeti ile karanlık bir ideolojinin çarpıştığı büyüleyici bir tabloya dönüşüyor.