Amy George
Gelecek vadeden Kanadalı yönetmenler Calvin Thomas ve Yonah Lewis’in ilk filmleri Amy George, çarpıcı, duygusal ama alışılmadık biçimde sade bir gençlik tasviri sunuyor. Azıcık bir bütçeyle çekilen film hayatın içten bir kesitini sunuyor ve gençliğin acemiliklerini tüm güzellikleriyle yakalıyor.