Carey Mulligan’a bu filmle hayran olmuştuk! Usta yönetmenliği, kusursuz oyuncu kadrosu ve Nick Hornby’nin (Sensiz Olmaz) esprili senaryosu ile Aşk Dersi, devir değişirken büyüme kavramını sorguluyor. Yalnızca 24 yaşındaki Mulligan ise kuşağının en iyi oyuncularından biri olduğunu kanıtlıyor.