Berlinale’de En İyi Kısa Film ödülü kazanan Francisco Lezama’nın kendine has komedisi, arada bir tatlı tesadüflere sahne olan absürt ve sıradan hayatlarımızı resmediyor. Flört uygulamaları ve küresel finans gibi modern fenomenleri de işin içine katan, her sürprize açık bir hikaye.