Tolga, ne istediğini bilemez hâlde günlerini geçirmekte; annesinin, hayatını düzene sokma konusundaki baskın tavrına karşın tepkisizliği ve suskunluğuyla yalnız annesine değil, içinde bulunduğu dünyaya da ayak diremektedir.