Anaïs otuz yaşında ve çulsuzdur. Bir sevgilisi vardır, ama onu hâlâ sevdiğinden emin değildir. Yeni tanıştığı Daniel ona hemen âşık olur. Daniel Emilie’yle birlikte yaşamaktadır; Anaïs Emilie’ye de gönlünü kaptırır.