Karakteristik olarak kararlı bakışı ve cesaretiyle Catherine Breillat, cinsellik keşfini, arzuyu ve kadın ile erkek arasındaki sınırı ele alıyor. Sex ve vücut üzerine saf, ressamvari ve çokça da gerçeküstü bir çalışma.