Bir çiftliğin zalim yöneticilerine başkaldıran hayvanlar yönetimi ele geçirirler. Bir süre işler yolunda gitse de aralarındaki çelişkiler giderek yoğunlaşır. Yeni bir “yönetici sınıf” oluşturan domuzlar öteki hayvanlar üzerinde baskı kurar.