Anna
Et fabrikasında çalışarak köhne bir evde yaşayan orta yaşlı ve dul Anna, kendisi ve 16 yaşındaki kızı için daha iyi bir hayatın hayalini kurmaktadır. Hayatının tekdüzeliğinden bunaldığı bir anda radyoda turist erkekler için düzenlenen bir parti anonsuna denk gelir.