Lars von Trier’nin tartışma yaratan filmindeki olağanüstü performansıyla Charlotte Gainsbourg Cannes’da En İyi Kadın Oyuncu ödülü kazandı. Yas ve şiddete dair çarpıcı bir alegori sunan Deccal, gelmiş geçmiş en ürpertici ve kışkırtıcı korku filmleri arasında. Kaos hüküm sürüyor!