Apartman Boşluğu
Apartman sakinlerinin evine girerek onların yaşamlarına merakla bakan kapıcı Serkan, yalnız ve yaşlı bir adam olan Yücel’in evinde diapozitif fotoğraflar ve ses kayıtları bulunca ikisi arasında tuhaf bir bağ oluşur.