1970 yılı, Vietnam. Yüzbaşı Willard, bir zamanlar umut vadeden bir asker olan, aklını yitirmiş Albay Kurtz’ü öldürmek için yola çıkar. Ona alaylı çocukların, hava kuvvetlerinden bir asker ve bir fotoğrafçının eşlik ettiği devriye gemisiyle, Willard düşman topraklarına adım atacaktır.
Francis Ford Coppola’nın Altın Palmiye ödüllü filminin final cut versiyonu, yıllar içinde farklı kurgularla karşımıza çıkan bu başyapıtın en son hali. Apocalypse Now ile bir kez daha savaşın insanı deliliğe sürükleyen anlamsızlığına şahit olacaksınız.