Side’deki bir antik kente giden Defne bir devrimci, seks işçisi ve rahibe de dahil birtakım gizemli insanlarla karşılaşır. Onların kılavuzluğunda, kendisini terk eden annesini arar.
Emine Yıldırım’ın ince bir mizahla örülü ilk uzun metrajlı filminde Apollon’un aklı ile Athena’nın bilgeliği tarihe yeniden hayat veriyor. Arafta kalmış bu dünyada özlem dolu hayaletler ölülerden ziyade yaşayanlara benzerken, tanrılar da ölülerin ve geride kalanların arasına karışıyor.