İnsanların hafızalarını kaybetmesine sebep olan bir salgın hızla yayılırken bir adam, yeni bir hayat kurmasını sağlayacak bir tedavi programında bulur kendini. Doktorlarının verdiği günlük görevleri yerine getirirken Polaroid kamerayla yaptıklarının kaydını tutması gerekmektedir.
Bu dokunaklı, incelikli ve trajikomik hikaye, bir hafıza kaybı salgınını arkaplana alıyor. Yorgos Lanthimos ile yaptığı işbirlikleriyle tanınan Christos Nikou’nun çıkış filmi, hafıza, kimlik ve teknoloji üzerine düşünürken, Yunan Tuhaf Dalgasında kendine has bir yer ediniyor.