Aquarius
Kanser atlatmış eski müzik eleştirmeni Clara’nın yaşadığı apartmanın yerine lüks konutlar inşa edilecektir. Yıkım kararına direnen Clara çok sevdiği evinden çıkmayı reddedince inşaatçılar saldırgan yöntemlere başvurur, fakat Clara’nın pes etmeye niyeti yoktur.
Kleber Mendonça Filho’nun (Bacurau) ikinci filmi, bir kadının güçlü direnişini anlatan modern ve iddialı bir melodram. Değişen Brezilya toplumuna boyun eğmeyi reddeden bir kadını canlandıran Sonia Braga’nın olağanüstü performansı, ustalıklı bir anlatıma sahip filmi daha da sürükleyici kılıyor.