Ağa kızı Müjde, küçüklüğünden beri tanıdığı Şener’e varmak ister fakat babası izin vermez. Sonunda Müjde, Şener’e kaçar fakat çocukluğundan beri bu ilişkiyi bozmak isteyen Kaya’nın kötülükleriyle karşılaşır.