Aria
Arya’nın yapımcısı Don Boyd, 10 değişik film yönetmeni ile ilişkiye geçmiş ve her birinin bir opera parçası seçip, bunu dilediği biçimde filme almasını istemiş. İşte bu ilginç tasarının sonucunda, tümü ile değişik bir sinema deneyimi, “Arya” çıkmış ortaya.