Ryusuke Hamaguchi’nin bir grup arkadaşın duygularını içtenlikle portrelediği Happy Hour geride bıraktığımız on yılın en iyi filmlerinden biriydi. Hamaguchi’nin karakterlerinin iç dünyasına yine yakından baktığı Asako I & II, Vertigo ilhamlı, gizemli bir aşk öyküsü.