Ashes
Palme d’Or ödüllü Apichatpong Weerasethakul’a elle kurulan bir film kamerası olan LomoKino ile eşsiz bir kısa film çekmekle ilgili meydan okundu. Sonuç, tuhaf ve özel bir şey: Ashes bir kısmıyla özel gösteri, bir kısmıyla film, bir kısmıyla günlük ama tamamıyla sinema.