Wong Kar Wai’den geleneksel dövüş sanatları filmlerine özgün bir yorum. Yönetmenin bu epik projesi, 2008’de kurgusu yeniden elden geçirilerek bir klasiğe dönüştü. Wuxia türünü şiirsel bir ritimle birleştiren filmin etkisinde, olağanüstü görüntü yönetmeni Christopher Doyle’un da payı büyük.