Asparagus
Suzan Pitt’in gerçeküstü başyapıtı, David Lynch imzalı Eraserhead filmiyle yapılan geceyarısı gösterimleri sayesinde kült mertebesine ulaştı. Bilinçaltımızın gizemli derinliklerinin üstündeki kırmızı perdeyi aralayan büyüleyici bir animasyon.