Ata
Tianyu adında görme engelli bir çocuk, bekar annesinin onun için planladığı engelli pinpon şampiyonluğu kariyerinden farklı bir hayatın hayalini kurmaktadır. Bir gün Tianyu ortadan kaybolunca, annesi oğlunun karanlık dünyasına adım atar ve onu nasıl görmesi ve dinlemesi gerektiğini keşfeder.
Tibet’te bir manastırda büyüyen Chakme Rinpoche’nin Ata öncesi yönetmenlik konusunda hiçbir eğitimi bulunmuyor. Bu etkileyici çıkış filmi, sesleri ustalıkla kullanarak, görme yetisini kaybetmenin nasıl bir şey olduğunu anlatıyor.