Ateşli Çingene
Birlikte büyüyen Gelincik ve Ali arasında gerilimli bir aşk yaşanır. Gelincik’in bir yaklaşıp bir uzaklaşmasına daha fazla dayanamayan Ali çergiyi terk etmek üzereyken, Gelincik’in iftirası yüzünden hapishaneye düşer. Ali, Gelincik’in kendisini sevip sevmediğine bir türlü karar veremez.