Atlantics
Atlantik kıyısı. Ada, Souleiman’a aşıktır ancak başka bir adama gelin gidecektir. Bir gece Souleiman ve iş arkadaşları daha iyi bir gelecek umuduyla deniz yoluyla ülkeyi terk ederler. Birkaç gün sonra bir yangın Ada’nın düğününü mahveder ve gizemli bir salgın yayılmaya başlar.
Fransız-Senegalli aktör ve film yapımcısı Mati Diop, ışıltılı ilk filmiyle Cannes Film Festivali’nde prömiyer yapan ilk Siyahi kadın yönetmen oldu. Büyük Jüri Ödülü’nü kazanan Atlantics hem şaşırtıcı derecede sürükleyici bir hayalet aşk hikâyesi hem de spiritüel gerçekçiliğin keskin bir örneği.