1935 yılında 13 yaşındaki Briony, ablası Cecilia’nın kıyafetlerini çıkarıp evlerinin bahçesindeki süs havuzuna girdiğini görür. Kahyalarının oğlu Robbie de Cecilia’yı izlemektedir. Robbie ve Cecilia, Briony’nin hayal dünyasının kurbanı olur ve bu üçlünün hayatı sonsuza dek değişir.
Aşk acısı ve öfkeyle dolup taşan bir kadını ustalıkla canlandıran Keira Knightley, bu ödüllü dramda nefes kesiyor. Olağanüstü bir metni akıllara kazınan bir filme çeviren Joe Wright, Ian McEwan’ın yazının yıkıcı potansiyeline eğilen romanından, David Lean’e yaraşır trajik bir aşk hikayesi yaratıyor.