Atropia
Alia Shawkat’ın incelikli performansı, Callum Turner’ın da yer aldığı bu savaş hicvini derinleştiriyor. Muzip bir çıkış filmi olan Atropia, dokunaklı bir insan dramını, karmaşık bir aşkı ve Amerikan militarizmine sert eleştirileri ustalıkla bir araya getiriyor.