Attenberg
23 yaşındaki Marina, ölüm döşeğindeki mimar babasıyla deniz kıyısındaki bir kasabada yaşamaktadır. Tuhaf ve itici bulduğu insanlardan uzak durarak vaktini David Attenborough’nun doğa belgesellerini izleyerek geçirir. Bir gün bir yabancı çıkagelir ve Marina’yı bir futbol düellosuna davet eder.
Athina Rachel Tsangari, hiçbir türe sığmayan kışkırtıcı ikinci filmiyle Yunan Tuhaf Dalgası’nın tüm gereklerini yerine getiriyor. İşlevsiz ailelere, yabancılaşmaya ve cinsel deneyimsizliğe mizahi ve ayarsız bir bakış atan Attenberg, aynı zamanda modern Yunanistan’a dair gözlemler de yapıyor.