Au poste!
Gleefully toying with the conventions of the police procedural film, Quentin Dupieux’s absurdist cat-and-mouse chase not only breaks the fourth wall, it turns the whole genre on its head! Full of surreal, meta-textual tricks, this Buñuel-esque gem is a breathless ride that delights in manic chaos.